TRÄDGÅRDEN DÅ OCH NU



Trädgården innan jag tog mig an den.
Här är också min förra hund Herrman som var en Kerry Blue Terrier. En härig kille som många minns.
Nu ser min trädgård ut så här..........(bilden är dålig för jag har fotograferat från ett kort)





Lite arbeta har lagts ner och jag känner mig rätt nöjd.......



Ännu sämre bild men en liten uppfattning får ni hur det har sett ut. Och nu ser det ut så här......



Och på samma plats har stenmuren anlagts och rosenrabatt samt en uteplats har tillkommit.
Se hur härligt skuggorna leker på bilden.

Ibland behöver man titta på gamla bilder för att inse att det hela tiden händer saker i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0