BETONGEN ÄR HEMMA........


Det är inte helt enkelt att få det snyggt. Här ser du rabarberblad i två olika storlekar. Och så blev det ett stort tråg att planter i och ett litet med hjärtform. Två ägg som skall slipas i kanterna och hjärtat som man kan ha tre värmeljus i.

                

Här är resten av betonggjutningen.
De tre hjärtana skall nog bli tramp-stenar.
Bild två och tre är det fat i olika storlekar som jag är mindre nöjd med. På det sista fatet har jag tryckt fast en virkad duk för att det skulle bli mönster, men det blev inte så lyckat.
Jag har lärt mig en hel del vad man skall göra óch inte göra. Men roligt var det så det blir nog flera gånger......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0